Wysłanie sprzętu do serwisu jeszcze nigdy nie było tak łatwe!
Przygotowaliśmy prostą instrukcję, która ułatwi Ci proces wysyłki elektroniki do naprawy.
1. Przygotuj opis usterki
Nie musisz się z nami kontaktować przed wysyłką, warto natomiast powiedzieć nam co dolega Twojemu sprzętowi oraz jak się możemy z Tobą skontaktować po diagnostyce.
Przygotuj kartkę z opisem usterki i numerem telefonu. Tyle wystarczy abyśmy przyjęli sprzęt na serwis. Możesz również dodać swoje imię i nazwisko oraz adres zwrotny – dopiszemy te informacje do zlecenia.
Kartkę umieść blisko sprzętu, abyśmy mogli łatwo ją znaleźć.
2. Zapakuj sprzęt
Jeżeli posiadasz oryginalne opakowanie, możesz się nim posłużyć – większość oryginalnych opakowań jest zrobiona w taki sposób aby odpowiednio zabezpieczyć sprzęt na czas transportu.
Jeżeli nie posiadasz oryginalnego opakowania, znajdź karton który jest kilka centymetrów większy od urządzenia które pakujesz. Dobrą zasadą jest użycie opakowania większego o 4-5cm z każdej strony urządzenia.
Znajdź trochę folii bąbelkowej, gazet lub papieru jako wypełnienie. Owiń urządzenie w taki sposób, aby wypełnienie ściśle przylegało do sprzętu, jeżeli używasz folii bąbelkowej, sprawa jest bardzo prosta, przy innych rodzajach wypełniaczy potrzebna będzie doza kreatywności. Najważniejszą zasadą jest wypełnienie całej przestrzeni paczki – aby urządzenie nie mogło się przemieszczać podczas transportu.